Advies

In de dagelijkse praktijk zijn wij voor onze opdrachtgevers in verschillende rollen actief. Veel opdrachtgevers schakelen ons in als trekker van een marketing- en acquisitieprogramma waarmee de commerciĆ«le functie van hun totale organisatie naar een hoger niveau wordt gebracht. Het gaat altijd om resultaatverbetering. Centrale thema’s die daarbij dikwijls een rol spelen zijn strategieontwikkeling, voorwaartse integratie, waardecreatie, ketenintegratie, partnering, positionering, professionalisering, ontwikkeling van een commerciĆ«le cultuur, ondernemerschap, proactiviteit, markt- en klantgerichtheid en innovatie. Voor commercieel directeuren, marketing managers en andere functionarissen met een commerciĆ«le verantwoordelijkheid treden wij vaak op als sparringpartner met betrekking tot de ontwikkeling en realisatie van commercieel beleid. Voor anderen zijn wij hoofdaannemer van marketingklussen, marktonderzoeker, trainer, coach, docent of reclamebureau.

De opgave van de klant bepaalt de rol, de onderlinge rolverdeling en de exacte invulling van de dienstverlening. Altijd is sprake van maatwerk.

placeholder670x410

Aanbevelingen Advies

Advies

Den Haag, Netherlands

De Workshop bevraagt je naar motivatie en bezorgt je inspiratie.

Stan Roestenberg, Initiatiefnemer, KYP
Advies

Utrecht, Netherlands

Beveelt deze dienst aan.

Gert Morren, Owner, Morrenbouw BV Woudenberg
Advies

Utrecht, Netherlands

Beveelt deze dienst aan.

John Mak, Member Investment Committee, Triodos Vastgoedfonds

Lees hier alle aanbevelingen voor Advies

Partners

Carl van Dyck
Carl van Dyck
Toni Sfirtsis
Toni Sfirtsis
Joost Broekman
Joost Broekman
Magda Filon
Magda Filon

Onze klanten